آزمون‌گیری با روش‌های مختلف

آزمون‌گیری در هر جا و هر زمان

روش‌های آزمون‌گیری که تمامی نیازها را پوشش می‌دهد
کیوسک‌های آزمون‌گیری

گزینه‌ای به‌روز، مقرون به صرفه، قابل حمل و نقل که آزمون‌گیری را برای کارفرمایان آسان نموده و تجربه مناسبی را از آزمون‌های مختلف برای متقاضیان فراهم می‌کند

آزمون‌گیری آنلاین با نظارت حضوری تسهیلگر

آزمون‌گیری از متقاضیان به شکل آنلاین و با نظارت حضوری تسهیلگر برای اجرای فرآیند آزمون مطابق با پروتکل‌های کارفرما و ارائه سریع گزارش‌ها

آزمون‌گیری آنلاین با نظارت آنلاین تسهیلگر

آزمون گیری از متقضایان به شکل آنلاین و با نظارت آنلاین تسهیلگر و فراهم کردن گزینه‌ای آسان برای آزمون‌گیری به شکلی ایمن و سریع

مراکز آزمون‌گیری

برگزاری فرآیند آزمون‌های مهم با امنیت بالا و رعایت کردن پروتکل‌های کارفرما در مراکز آزمون سراسر کشور

روش مناسب آزمون گیری

شما می‌توانید با همکاری موسسه رسا بهترین گزینه آزمون‌گیری را با توجه به اقتضائات پروژه و سازمان خود مشخص کنید. روش‌های مختلف موسسه رسا در آزمون‌گیری این امکان را به شما می‌دهد تا درباره نحوه توزیع آزمون خود مناسب‌ترین تصمیم را اتخاذ نمایید. این راهکارها با توجه ترجیحات و شرایط شما می‌توانند به شکل کامل سفارشی‌سازی شوند.

همچنین میتوانید از کانون های ارزیابی که در این مرکز برگزار می‌شود استفاده نمایید.

مراکز آزمون‌گیری موسسه رسا

موسسه رسا قادر است فرآیند آزمون‌گیری را در سراسر کشور به شکلی استاندارد پیاده‌سازی نماید. موسسه رسا مجموعه کاملی از خطوط راهنما را برای انتخاب محل مناسب برگزاری آزمون ایجاد نموده است و تمامی این مراکز پس از بازدید و تایید فنی کارشناسان موسسه رسا، برای برگزاری آزمون‌های مختلف قابل استفاده هستند. برای ثبت محل خود به عنوان مرکز آزمون‌گیری موسسه رسا با ما در ارتباط باشید.

آزمون‌گیری آنلاین با نظارت آنلاین تسهیلگر

با استفاده از سامانه‌ها و زیرساخت‌های موسسه رسا می‌توانید با امنیت بالا تمامی مراحل آزمون‌گیری خود (از طراحی تا اجرا و گزارش‌گیری) را به شکل آنلاین و با نظارت آنلاین تسهیلگر انجام دهید.

آزمون‌گیری آنلاین با نظارت حضوری تسهیلگر

موسسه رسا سابقه‌ای طولانی در برگزاری آزمون‌های مختلف با نظارت حضوری تسهیلگر داشته و می‌تواند مطابق با اقتضائات و پروتکل‌های آزمون‌گیری شما اقدام به برگزاری آزمون با نظارت حضوری تسهیلگر نماید. محل برگزاری این آزمون‌ها با توجه به نیازهای مشتری تعیین می‌گردد.

کیوسک‌های آزمون‌گیری

این روش امکان آزمون‌گیری در محل‌های مختلف از پیش‌تعیین‌شده را در یک کیوسک مجهز فراهم می‌کند. با توجه به مجهز بودن این کیوسک‌ها به مانیتور، وبکم و میکروفون، متقاضیان به شکل آنلاین با تسهیلگر آزمون ارتباط برقرار کرده و فرآیند آزمون‌ (از تایید هویت تا اجرای آزمون) را تحت نظارت وی طی می‌کند.

فهرست

لطفا موارد زیر ر ا تکمیل فرمایید.